Ibland undrar man ju litet ! ?

Nu påstås det att 2014 skall bli  "varmare än någonsin " ! Det är så gott som redan bestämt ! När tror ni det var varmare än någonsin, jo 1880 ! Men innan dess till 1850 var det något som benämnts lilla istiden ! Men även där varierade vädret ! 1600-talet var kallt o 1700-talet varmt ! Och innan lilla istiden var det givetvis en varmare period för lilla istiden började på 1300-talet ! 
               Jag vet inte när de stora enegieslukande kolkraftverken började uppföras ! Men 1880 t.ex fanns det ju inga bilar bl.a o betydligt mindre människor ! Och vem kollar neutralt upp alla uppgifter om de kommande " förskräckligheterna " ! Facit har vi ju på saker o ting ! Bl.a. på perioder med varmare o kallare väder på jorden ! Sen långa tider tillbaks ! Betyder det att t.ex 2014 " skall bli varmare än någonsin att " värmen ökar i längden " ? Det är förargligt att man inte får reda på om dom här siandena slår in 2100 ! Då värmen skall ha stigit med 4 grader, vilket ingen har facit på !!!! Det är nog det enda jag kan gnälla över, att jag inte får reda på det ! I övrigt konstateras, tycks o tänks det ! Och tro inte jag är ensam om det ! Och hittills " har inga domedagspredikningar av människor gått in "  ! Ang. bl.a. klimatet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0