Ja nu blir det lite olika foton från en härlig promenad !

 Det blev en härlig motionsrunda, lång ! Jordens undergång får andra tänka på, utan facit ! Det var kallt o kyligt i förmiddags när det gicks ut ! Men som av ett trollslag titta solen fram ! Det här fotot är taget ganska nära boulebanan ! Det blåste en del , men inte ens i Sverige kan vi få det perfekt !
 Det här fotot togs i ett ögonblicks ingivelse ! Råkade ha min lilla kamera i handen. Fotot togs " blixtsnabbt "
 Och här är jag i en annan ände av stan. Går till vänster där uppe ! Men kommer oftast från ett annat håll ! Härifrån är det väl en 20-25 minuters väg hem ! Och på parkeringen till en affär jag handla prata jag med en trevlig dam som kommit hem från Afrika ! Och vi hade en del saker att reflektera över, bl.a svenska folket ! Och naturligtvis kan man hitta tillkortakommanden i mängd i media ! Där man får det att se ut som det bara finns en enda ansvarig !  Det är ju lätta o ha nån o ständigt skylla på ! O sätta sig på sin piedestal ! Som ibland baseras på ren okunskap " där det verkar som tideräkningen börja 2006 " !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0