Jaa, den blev bra , rundan !

Och av det längre slaget ! Pratade med en del bl.a. 2 män från Slovenien varav den ene hade en jacka med nån reklam ? som slutade på .de ! Men vi pratade engelska och kom fram till att vi hade något gemensamt ! Som jag visste innan jag träffa dom ! ? Kan ni klura ut det ?
          Vem skulle inte vilja besöka det här landet ! Men resmålet utomlands är ju bestämt för i år ! Det är bara det att en t.ex. lottovinst att tala om hade kunnat ändra på det.....! Men det är inget som jag hänger upp mig på ! Önska kan man ! En resa om året efter ekonomisk förmåga ! Har ju inte rest så mycket på senare år ! Men Stockholm, Sinrishamn, Hjo o Örebro besökes ju varje år ! Plus Askersunds omgivningar ! Inget att klaga på men äventyrslusten sätter in i bland bl.a. via min Världsmusik ! Jaa, i Berlin var jag 2006 ! 
  Och den hä vyn ser jag nästan varje dag ! Och varje motionsrunda är på nått vis ett äventyr ! Foto taget idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0