Tyvärr glömde jag kameran !

Idag har vi spelat boule för första gången för säsongen ! Det är väl det där med åldern ! O glömma kameran ! Ah, man är väl ingen robot, tack o lov. Lite ringrostiga var vi, en del ! Mens nån var i fin form ! Tränat på köksgolvet ?
                Mitt i alla " domedagspredikningar " ang. klimatet så har jag bevis för att det var en del snö kvar i Askersund 1/4 förra året. Det visar foton i mappen  ! Det verkar som om vi var nere på banan för första gången 21/4 förra året ! 1 april är det ju som sagt idag, nu tror väl nån att jag luras ! 
            Det är ju inte säkert att det var lika mycket snö nere vid strandpromenaden där vår boulebana ligger ! Men det var fortfarande tjock is i vattnet i närheten ! Har jag ochså foto på ! Sen den 1/4 förra året, som sagt I år är det isfritt !
 Så  här såg det ut 21/4 förra året ! Och jag tror att det var den första aktiviteten på banan ! Och soligt var det även idag ! Men banan var helt annorlunda i ordning ! I dag gick det att spela på den, med en gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0