En halvtimme är bättre än ingenting alls !

 Ja, verkligen ! Lite förkyld är jag ! Förkylning av nedskylning ! Men inte värre därann än att det kundes gås ut i en halvtimme i Moderat takt ! Trots att jag är liberal ! Men en Allians är Allians man vet vad man haver ! Jaa, Taggen Innan valet finns nu ! Men nu var det motionen !
 Titta ! Ser ni himlen ? Och solen lyste till stor del under den lilla motionsrundan ! Nu 13:53 tornar molnen upp sig mer ! Men det är en annan sak ! Elände i förskott togs inte ut ! Har ju som sagt var lite runder att välja på, efter behov !
 Jaa, fortfarande prisar jag min mobils fantastiska foton ! Och grönskan skall man ju inte klaga på ! " Det är mycket vi har att tacka växthuseffekten för " !?
 Blå himmel ja ! Trots moln så finns den o solen fortfarande ! Oavsett extrem värme eller monsterkyla !
 Hur bra är det att oroa sig för sånt man inte har facit på ? Kan nog köra ett " folk ner i botten " trots bra omständigheter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0