Jodå, man får bjuda på sig själv !

 Oavavsett vad man tycker här i livet , oavsett en del inte håller med om en del ! Att bjuda på sig själv blir lättare ju äldre man/ jag blir ! Detta foto av en själv är taget i år ! Med denna bild skickar jag en hälsning och en kram till dom som värdesätter uttrycket VEM TROR DU ATT DU ÄR ? För det är så att mina gener har jag att tacka livet för, oavsett .. och i mitt liv ingår ochså att "umgås med gener o rötter " ! Det är ochså bra för sinnet om man är en entusiast ! O har livsglädje ! O en del " jävlar annamma " ! O inte kommer jag att glömma att min egna mormor höll mig i Katolska kyrkan i Stockholm när jag döptes ! Ingår i min livslinje " Från rötter till barnbarn " Bara så ni vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0