Sånt är livet !

Min resa till Prag är inställd ! Eftersom jag sett att den fortfarande 16 dagar innan avfärd inte var fullbokad,så kom det inte direkt som nån överaskning ! Men Prag är ju ett omtyckt resmål ! 11 personer var anmälda ! Vad är det som skrämt bort folk ? Bussbolagets representant var undrande ! Och jag anmälde mig , i januari redan ser jag nu ! Kan väl inte ha skrämt bort folk ? Skojar bara !
                    Vad innebär det här ? Jaa, att man naturligtvis får pengarna tillbaks ! Får fundera lite ! På senvåren är det ju Stockholmsresan som gäller ! Den drar pengar ! Jag hade ju utsett hösten som resårstid ! Sommaren vill jag vara hemma på ! Och bussresor vill jag hellst göra ! Sen har man ju en budget som  måste hållas som ensamboende pensionär ! Flygresa ? Det här är inget som sätter ner humöret på mig ! Har ett kreativt och spännande sinnelag ! Vi får se utan stress !
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0