Se upp för Arsenal i år !

Jag tror dom blir farliga ! Verkar få en väldigt förnäm trupp ! Tyckte dom jag läste att dom slog Benfica med 5-1 ! Jadå det stämmer o Sanogo gjorde 4 mål ! Jodå jag är Arsenalfan och gillar även Liverpool ! Jag blev Arsenalfan 1988 då jag som dom spela mot Chrystal Palace på Highbury ! Och Arsene Wenger gillar jag skarpt men han var ju inte tränare då ! Han har ju tagit fram många talanger både engelska o utländska ! Men i år verkar klubben ha värvat mer än vad dom gjort innan på några år ! Vi får inte glömma Ljungberg , Henry , Bergkamp Vieria, Pires, Kanu ! Fanns fler under Wengers tid ! Jaa, David Platt kanske ? Vi kan väl ta Jens Lehman ochså ! 
              Arsene värvades till Arsenal 1996 ! 18 år sen ! Fantastisk tränare ! Har alltid stor press på sig men kommer alltid igen ! Och jag håller tummarna för Arsenal o Wenger i år ochså ! Och dom blev faktiskt 4 förra året ! Trots många skador o försäljning av t.ex.Van Persie o Nasri ! Men i höst har dom verkligen nått på gång ! Och snart börjar som sagt Premier League ! Och den kan jag se via mitt bredband ! Och jag tycker det är den bästa ligan att titta på ! Genom åren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0