Vi får se om det blir boule idag !

Det här med skurarna o åskprognoserna stämmer ju ibland inte alls lokalt ! O på en vädersajt så har man åskrisken i %-satser, som sagt lokalt ! Allt från 2 % till 98 har jag noterat ! Vad är det för trams det här med %-satserna !?
          Det här med teknikens under o utlämnande av telefonnummer för sekretessens skull ! Ibland blir man lite rädd för att göra det ! Idag gjorde jag det på ett ställe ! Och fick meddelande om att via siffror bekräfta att det var jag ! Så nu är det gjort ! Här gäller det att hänga med ! Men det är ju nya tider, det bör jag och oppositionen i Sverige tänka på bl.a. annat ! Och nu tycker jag att V och MP har gjort bort sig i en del uttalande !
           Kommer att cykla ner i stan ! Och kommer skurarna så går jag o klipper mig ! Och pratar med min gode vän, frisören ! Vi har väldigt mycket roligt att snacka om, och han har erfarenheter o rötter från ett annat land !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0