Sicket helsicke jag haft ! Med dataskrället !

Har ju inte haft krångel med den innan ! Så skrälle är ju till att ta i ! Plötsligt funka varken Chrome eller e-mailen ! O då är man ju ställd ! Och när jag titta efter så var felet enl. undersökning att Dsn -server svarar inte ! Och gick upp i åtgärdscenter o startade om den så att säga från tidigare tillfälle ! Då det funkat ! För nån dag sen !
            Men ingenting hjälpte ! Men en längre tid har det kommit meddelande om , flera ggr om dan , uppmaning att jag skall ta in Windows essentiels ! Och jag tryckte på denna uppmaning ! Och det hela installerades O allting kom i gång ! Men har kollat efter allt ännu ! Så man vet ju inte om felet kommer igen ! Och om det beror på Chrome eller nån server !
                    Jaa, hoppas jag gjorde rätt sak ! Utan o begripa varför !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0