Det är aldrig försent...

 ...att ta tag i saker som man tänkt på o känt för ! Mitt intresse för omvärlden utanför, att få näsan ovan ytan i ankdammen, är ju stor ! Det visar sig i mitt musikintresse och intresse över att lära mig mer om olika länders innevånare o deras kultur o historia utan att lägga för mycket fokus på deras ledare ! 
             Idag har jag gått och besökt denna lokalförening och betalt in medlemsavgiften !
                Och detta passar mig som handsken i en ask ! Min nya förening ger stöd till människor OAVSETT religion,politisk övertygelse, kön eller ETNISK tillhörighet ! Föreningen väljer aldrig sida i konflikter ! Målet är att skydda människors liv och hälsa, skapa respekt för människovärdet och verka för fred !
               För dom som inte har räknat ut vad föreningen heter så är namnet Röda Korset !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0