Det är inte så länge sen jag var o handla !

 Men i förmiddags fick jag bestiga detta spinning-vidunder ! Men jag motionerade ,dansade i lägenheten ochså till bl.a.rumänskt kultband som bl.a är känd för låten asfaltdjungel, nånting ! Det hela tog en timme ca, minst !
                Jaa, det är ju bra att ta till sådana här intiativ ! För det regnade mycket ute ! Men som sagt nu har jag varit o handlat för ett tag sen ! Men oj vad det var rått ute o några plusgrader ! Jaa, jag tänkte på det här med vårkänslor o det av kvällspressen bevingade uttrycket " våren rusar in " ! Jag får banne mig lika mycket vårkänsler om det på dagen är sol o minusgrader ! O jag fryser mindre !
                    Just nu spelar jag musik med Enya ! Ochså musik i min smak !
  Och " egotrippad" som jag är tog jag detta foto av mig själv efter motionen ! Det bjuder jag på ! O livslusten är oförändrad liksom förnöjsamheten ! Och i kväll blir det Antikrundan på tv ! Bara en sån sak !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0