Det är ochså en nödvändig aktivitet !

 
Att gå till " IL Dottore " , doktorn ! Idag kl 12,skall jag besöka honom o får reda på hur blodproven var, få reda på hur " pumpen " fungerar, pröva syreupptagningsförmågan som ju är väldigt " förnäm " för min ålder ! Om det håller i sig !
            Jag har en " alldeles egen doktor " men det kostar inte mer för det ! Och jag cyklar dit i all ödmjukhet och hem i all ödmjukhet beroende på att man hittills fått leva ett liv där man varit mycket lite sjuk ! Enda gången jag legat på lasarett är ett eller 2 dygn när halsmandlarna opererades bort på 60-talet !
                  Och på hemvägen hälsar jag på kompisar som bor i närheten av doktorns mottagning !
        Och fotot är taget från i går då jag var ute o cykla för att invänta våren som kom rusande enligt kvällstidnings braskande rubrik på löpsedel. O även om det var några plussgrader så kändes det inte precis som det jag kallar vår ! Vare sig den rusar eller inte  !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0