Det här med att vända på myntet !

Jag har för det mesta svårt med att angripa enskilda människor för att jag inte vet hur jag handlat om jag varit i DERAS SITUATION OCH haft deras BAKGRUND ! Jag är ju liberal och tror att t.ex. både Reinfeldt o Löfvén är bra människor ! Annars hade dom väl inte valts till partiledare !
Och för att genomskåda en del "lobbyistisk populism, oavsett vilken , så får man ständigt vända på myntet " för att inte bli en av dom som springer med i buffelhjordarna " !
En sak som jag t.ex. gör är att när självmordsbombare, ofta unga, ställer till elände i världen så ställer jag dom fanatiska ledare till svars som lovar dom " guld o gröna skogar " när dom skickar ut dom !
Och jag kommer aldrig i mitt liv gå ner så lågt i mitt tänkande att jag skulle anklaga någon för " att ta från de fattiga o ge till de rika " i dagens samhälle ! Oavsett skattesänkningar eller skattehöjningar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0