Det var lika glatt som jag trodde !

Och glatt humör ! Gick en ganska lång runda ! Gick till min doktor på hemvägen ! Skall ta nya blodprover o EKG på fredag ! Var ett tag sen !
             Jaa, det var så glatt som jag trodde ! Utom i innerstan !  Detta foto är taget vid idrottsplatsen i Askersund ! Men Askersund är en stad med många höjdnivåer ! Så uppe i skogarna var väglaget som vanligt nu en tid ! Med utlagda skidspår !
 Och det här fotot har jag tagit med ryggen mot den gamla skolan ! I närheten av den vita Stadskyrlan ! Och längst bort sluttar det ytterliggare mot Vättern  i närheten !  Ja det är  nivåskilnader i staden Askersund ! Det kan vi tacka istiden för !
 Och den här mannen är noga med att ta hand om sig själv ! För min egen o andras skull ! Därför skall jag gå till doktorn på fredag ! Det här fotot är det jag tog senast av mig själv ! Och så här såg anletsdragen ut även idag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0