Ett guld till !

Vid det här laget så är det ju inte nån nyhet ! Men vad då ! I Om som herrarna levde upp till sitt favoritskap ! O som Nelson körde efter att fått skidan avtrampad ! Jag trodde inte mina ögon ! Grattis till guldet mina herrar !
Och jag är så tacksam över att få sitta få "första parkett" framför TV:N ! Mycket bra sändningar med intervjuer med bl.a medaljörerna o andra av idrottsmännen o idrottskvinnorna ! Och sändningarna är av hög kvalitet både från studion o värdlandet ! Och man kommer idrottarna nära inpå livet ! O vilken glädje bland publiken oavsett arenor !
          O vilken spännande vecka det kommer att bli på min " första parkett " ! O skidlandslaget har ju gjort allt över förväntningarna redan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0