Jaa, inte är det enkelt !

Jag tror inte man alltid man får ärliga svar  när det gäller det här med HBT, olika sexuella läggningar ! Och nog måste man vara ärlig med sig själv i frågan  ! Är alla det ! Är en del rädda för att bli utfrysta o bli betecknade som avvikande om man inte håller med det som " anses gångbart " ! 
             Jag, som  " vurmar för Gina Lolobrigida  och tycker det känns härligt att älska med henne kan inte få in nån känsla i behaget att älska med en man " ! Och jag kan förstå om andra tänker lika dant. Mycket beroende på olikheterna mellan män o kvinnor ! Som man aldrig kan förklara bort oavsett läggning !
            Naturligt o onaturligt !? Man skall få säga vad man tycker på samma gång som det hela är upp till var och en !  Jag känner stor empati för dom män o kvinnor som inte har förmånen att känna härligheten när det gäller att älska med det motsatta könet ! Var det ingen mening med att " skapa " två kön ? 
             Är jag mindre humanistisk för att jag säger vad jag känner i frågan ? Eller man skall bara följa med det som anses för Comme il faut  utan att förklara vad man KÄNNER i frågan som human being !
                  Och sen är det det där med minoriteter o majoriteter oavsett ! Om man är humanist så skall man väl förstå" båda sidors känslor " även när det gäller det här med olika sexuella läggningar " !
              Och hade jag haft tid skulle jag nog hitta dom som " förställer sig " i frågan !
                   Jaa, nu skall jag gå och handla ! Jag ser inte ner på någon människa ! Jag begär bara ärlighet i frågan som gäller vad man känner, oavsett ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0