Då vet ni det !

På en av kvällstidningarnas löpsedel stod det -Så här blir vädret 2014- Och vi kommer att få en varm sommar !
Tillåt mig småle ! Vädersajterna vet inte ens med säkerhet hur vädret blir månaden ut ! Eller ibland inte i morgon ! Vad gör man inte för att öka försäljningen ! Skall se om jag hittar källan till detta på nättidningen !
          Nä jag kunde inte hitta nått i nättidningen ang. vädret 2014 !  Men de här vädersajterna med reklam har ju blivit en lönande bussines, verkar det som ! Och vädret o klimatet har ju ochså blivit ett eldorado för vetenskapsmännen, med ideliga sianden om framtiden ! Alla Datoriserade teoretiska mallar med medföljande säkra utttalanden tjänas det säkerligen mycket pengar på ! O i alla olika särintressen i den miljöpolitiska världen !
 Och nu är jag ju hemkommen från sjungandet ! Och spelar Grekisk musik när jag skriver detta ! Som tillhör min absoluta favoritmusik ! Och det här fotot tog jag innan jag gick iväg vi 12.30- tiden ! Leve växthuseffekten ! I framtiden utan facit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0