Det kan man ju kalla för aktivitet !

 Att gå ut o motionera i fin natur ! Med vita vidder ! På den här gamla snöklädda ekbänken brukar jag sitta på somrarna när det är soliga dagar o titta ut över norra Vätterns/Alsens vatten. Och på håll kan jag se Sjernsunds Slott ! O det kunde jag idag ochså ! Och det var ett lika vackert panorama att blicka ut över !
 Och efter att pulsat i snö bredvid skidspåret i naturreservatet Stadsparken närmade jag mig skogsområde två , det ovan fotbollsplanen och vid bandybanan ! Och det blev ochså pulsning i snö bredvid skidspår !
            Vilket härligt landskap som finns i staden Askersund oavsett om det är grönt eller vitt ! Och så väldigt många spår av inlandsisen , som sagt ! Och jag har som sagt inget emot vita sandstränder med palmer heller ! Med en bar och gator i närheten ! Och intressanta människor !
                 Och jag har ochså hunnit med att fika med kompisarna  i eftermiddag efter nån månads uppehåll ! De flesta tillhör boulegänget ! Och vi ser tiden an ! O många skratt blev det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0