Jaa, så pass pigg är jag !

Att jag vet att det är fredag idag ! Bara en sån sak förgyller upp tillvaron ! Och vad är självklart här i världen ? Det gäller även att förstå att så länge jag slår upp ögonen så är jag en dag rikare utan facit men med framtidstro ! Som jag programmerar in i min hjärna !
Och idag ämnas det att motionera i den vackra naturen oavsett om det är " grönt eller vitt " ! Bara att tänka på detta ger positiva vibbar ! Och så blir det till att handla på hemvägen, spela musik som gillas, den med bl.a. Bysantinsk touche !
Sen har vi ju V-75 o se fram emot och övrig sport i helgen ! En kompis som heter Kurt skall jag titta på i kväll ! I Vi som vet mest ! Kl 19 ! På spåret skall jag titta ! Handboll delvis !
Sen vill jag nämna att vissa realiteter låter sig icke förskräckas i klimatets värld ! I går hade Verkhoyansk i Sibirien - 52 C ! Är det nån som har observerat det ? Det gäller att se det stora hela "i medeltal i världen " !
Så nu vet ni vad undertecknad ser fram emot med tacksamhet och ödmjukhet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0