Ryssland skulle inte haft OS !

Det klingar mer och mer nu i media och bland politiker ! Nu är det så dags 1 vecka innan ! För nu kan ju ingen göra något åt det ! O då vågar ju man vara tuff o visa hur "humanistisk" man är !
Och hur många länder har inte fått ha olympiska spel som inte varit rumsrena ! Länder med dödsstraff t.ex. Det hela är så här nu en vecka ett spel för galleriet ! För spelen går ju inte att ställa in !
            Jag vill inte ha det så här ! Jag vill se idrottsmännen tävla vare sig dom är " si eller så " ! På lika villkor utan doping så klart ! Idrottsmännen kan man väl inte stänga av ! Stäng av dom som fördärvar IDROTTEN genom att blanda in en massa annat o visa " så reko dom är " ! Det här har övergått till att bli ett Politiskt Spel !
       Och finns det några sanktioner mot Ryssland som motiverar, motiverade bojkott ! ?
             Jag vill se häftig sport o känner mig inte ohumanistisk för det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0