Vad har vi i dag då ?

Jaa, kategori amusing har jag ju för detta inlägg ! Jag har ett bra liv och njuter av det efter mina omständigheter ! Att få det att gå runt ! Och inte blicka avundsjukt på  "grannen som har det bättre " ! Själv rättar jag munnen efter matsäcken men har planer som jag genomför ! Efter mina resurser !
                 Och efter mina resurser så går det t.ex.förutom mina inplanerade resor i Sverige varje år ochså att få ihop det till t.ex en bussresa  i Europa  ! Och i år kommer detta att ske ! Resmål Prag och Berlin nån dag på hemvägen ! 6 dagar ! Och nu har det beställts, det jag förutsatt mig efter omplanerig av prioriteter o resurser !
          Och när man tänker på sådana här roligheter så blir förmågan, entusiasmen för vardagen ännu större, att kunna motionera som det görs ännu mera motiviret ! Och denna ökade motivation kan ju hänföras till nuet ! Jaa, tycker om att ha spännande saker i huvet !
           En dröm har  nu realiserats ! Om " Gud o Mormor Maria vill " ! Resa längs Sidenvägen eller båtfärd på floden Volga ? Det är fortfarande drömmar som finns inombords. Men då skall det till en rejäl tipsvinst ! Nu har jag gett mig chansen att få en dröm uppfylld ! Det räcker bra för tillfället !
           Och jag fick in V-75 tipset i lördags ! Fyra frirundor blev det för Hjoborna o mig själv !
         Och i eftermiddag återkommer tisdagarnas kaffestunder med kompisar igen ! Innan dess motion i vacker natur ! Vad är det man säger ? " Det behövs inte mycket för att roa små barn " ! Jaa, att ta barnet inom sig o sin personlighet med sig genom livet ! Skall icke underskattas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0