Då ser vi fram mot åttondelsfinalerna !

I vm i Brasilien i fotboll ! Igår blev ju Algeriet o Usa klara ochså ! Tyskland o Belgien ochså !
         Jaa, svårast att tippa är kanske Brasilien- Chile o Nederländerna-Mexiko ? Tyskland, Argentina o Frankrike tror jag tar sig till kvartsfinal ! Belgien- Usa , svårtippad bl.a.!
                O så är det fredag igen ! O juli närmar sig ! När det gäller åskan så fick ju södra Sverige en del i går ! Såg jag på mina åsksajter ! Där jag bor, i södra Närke har jag bara hört ett " kanonskott ", i går eller förrgår och muller på avstånd hittils i år ! Har sagt till Tor att han skall hålla sig borta , åtminstone under fotbolls-Vm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0