Efter regn kommer solsken !

 Jaa, eftr regn kommer solsken ! Det kunde nästan varit med i kategorin Positiva klubben ! Idag blev det ju åter motion ! Och idag ville inte höften o ryggen som jag ville ! Men jag vann, gick hela rundan ! Ibland får man vara bestämd här i livet ! Har under åren lärt mig en del knep för att övertala " stativet " !
       I Askersunds skogar finns det mycket blåbärsris ! Men jag tycker att det ser ut att bli glest med blåbär ! 
 Såsmåningom kom man ner till strandpromenaden ! Satte mig o vila på en bänk och tog detta kort ! Och innan dess gjordes  ochså uppehåll o pratades med några bekanta !
 Och det här tycker jag ochså är en Vacker bild ! Tagen på kyrkogården i närheten av där jag bor ! Här går jag alltid förbi  på mina motionsrundor ! Har jag inget emot ! Det gäller att " bli vän "  med verkligheten ! Som drabbar alla ! Och som det inte finns nån försäkran emot ! Inte ens i Sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0