Idag är jag i farten !

Tänker på det här med att ha livserfarenhet o kunskap om mycket " från musik till politik " , stort register ! Då behöver man bl.a.inte " sätta fingret upp i luften för att se åt viket håll bl.a. "kulturelitens" vindar blåser, och ta " humanistiska poäng "på det ! Man kan ju fundera på det här med humanism ! Föredrar att kalla mig för en realistisk humanist som inte tar ut elände i förskott eller går på populistiska politiska löften som skall få landet att " flyta av honung och mjölk " !
Det är klart man vill ha en värld som är" fullständigt rättvis,där ingen arbetslöshet finns, där alla har lika mycket betalt, mm.där alla är stöpta i samma form o o lika goda som jag och du är, där ingen rikedom eller fattigdom finns " ! Jaa, jag letar förgäves efter detta land, kan inte hitta nått !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0