Uruguay gick ju vidare !

Oavsett Suarez bett, eller feldömd straff ? Jag öser inte min galla över Suares, han är behov av " rådgivning " ! Och den bitne kunde ju spela vidare ! O det uträknade Grekland gick vidare ! O Italien o England får t.ex. resa hem !
     O idag skall det tillsammans med kompisar besökas ett relativt nyöppnat centra i Askersund där man bl.a kan spela bowling o äta mat ! Ta sig en öl på kvällen o se på sport via tv-skärmar ! Exempelvis matcher från fotbollsallsvenskan eller elitserien/Shl i hockeyn !
           Få se om jag kan kasta nått klot ! Men ryggskottet är det status quo med tack vare mitt ihärdiga motionerande ! Man kan fightas på många vis här i livet ! Efter omständigheterna ! O efter personlighet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0