Det är bara att gratulera !

 Min  yngste son Martin som fyller 45 år idag ! Välgång o hälsa Martin ! Vi hörs strax o vi ses snart ! Tiden går ju fort ! Det är inte o göra mycket åt ! Man är väl nöjd med sitt liv efter omständigheterna !,Det är väl därför ? Och jag har ju min symbolik som folk vet men med nya betäckningar ibland ! " Det blir väl inte bättre av att lägga sig i soffan, äta chips o dricka öl o skylla på Regeringen, Putin,grannen o växthuseffekten " Men " den symboliken skall Martin inte lida för " Hi,hi, !
 
          Men jag har väldigt svårt för att tycka illa om enskilda människor ! Det är genomskådbara företeelser som jag skärskådar ! Och när jag skulle ringa o gratulera Martin så svara hans son Viktor i telefonen ! Och jag tog fel på rösterna ! Men då fick jag ju prata med Viktor ochså !
 Jaa, det här fotot får vi ochså ta med. Jag vet inte i vilket sammanhang det är taget ?  Men det är ju flygutrustning från anno dazumal ! Jag tror inte Martin var uppe flög nån Spitfire eller liknande !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0