Det är ju lite tjatigt !

Att få ständiga påminnelser om alltting ! Tjatigast är dock hela tiden att påminnas om att si och så många dagar har jag för att fortsätta PRO här på sajten !  Nä, det är ingen pensionärsförening det gäller, min heter SPF ! Utan det är något som kostar och skall " förgylla " denna sajt ! Men jag har inte fått fler läsare för det ! Men jag är tillfreds med att några läser den, det räcker !
         Det är ju tur att man är sin egen levnadsexpert ! Det borde man ju vara vid 75 års ålder ! Och då lever man väl ochså som man lär ! Visar vem man är ! 
         Det vimlar  ju av de här levnadsexperterna med sina olika läror ! Fixera dig vid nuet tycker väl några. På den enda sekunden just nu ! Jag lever banne mig i nuet ! Tack vare mina förfäder ! Och mitt nu hade inte varit särskilt kul om jag inte fått tänka på roligheter " i framtiden eller i det förflutna " ! Vad man dock inte skall göra är att grubbla på och oroa sig för det som kommer eller varit ! Jag kan inte ändra mina " tabbar " eller oroa mig för dom ! Jag vill känna mig " lite lössläppt " !  Jaa, på Facebook t.ex. läser jag dagligen " djupsinnigheter " från gurus ! Förnekar inte att en del människor kan ha nytta av det ! Och kan hålla med om en del som är självklarheter för mig, som att var dig själv, bejaka dig själv ! Det är ochså ganska mycket " gulli gullgull " ! Och vem vill inte sig själv o människor väl !
Jaa, idag har jag pinkat in ett nytt revir ! Det ser ut så här ! Men det används inte " för att köra bort andra " !
            " Pinkat in revir " har man ju gjort på olika platser, olika ställen ! Nöden har ingen lag sägs det ju !
                       Och jag skall be att få prata om att det har ochså gjorts i Bäckahalla dalen utanför Simrishamn ! Och på många andra ställen i Välden o fantasin ! Vid sidan om Farmors ankdamm t.ex. ! Vadå då, Farmors ankdamm tillhör väl ochså Världen !
 
                 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0