Det har varit en bra helg ! För min del !

Efter omständigheterna ! Och vad är ett bra liv efter omständighetrna ! Det har liksom inte o göra endast med " fattiga o rika "  ! Att vara rik eller fattig, det går inte bara ut på att " vara avundsjuk på grannen som har det bättre ekonomiskt " ! Ett rikt liv har inte bara med pengar o göra ! Jag ser för min del " varken ner på fattiga eller rika " jag ser dom som människor "och umgås med båda " ! Tro inte att allt blir " guld o gröna skogar " i september , oavsett vilka som vinner valet ! Det finns en värld utanför våra gränser ochså !
                 Sporten ja ! Jag har haft känningar av höften i helgen ! Men den har ju varit av bra författning efter omständigheterna en lång tid ! Men , vadådå ! Jag fightas vidare , med eller utan hjälp !
                Örebro hockey vann ju i i kvalserien över Djurgården med 5-2 ! Leder kvalet ! I morgon kommer kommer tvåan Rögle på besök till Berhn Arena . Rögle slog Malmö med 5-2 igår ! Blir högtidsstund fram för TV:n igen !
             Arsenal fick stryk i Premier League med 6-0 av Chelsea ! Ett skadedrabbat Arsenal som nog siktar in sig på att behålla fjärdeplatsen i ligan ! För att få spela i Champions League även nästa år !?
                 Jaa, nu skall jag ut o " känna mig för " ! Om ett tag !
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0