Idag blev det en snabbtur i halkan !

             O så här såg det ut när jag kom hem ! Men jag " överlevde " , utan gnäll !
 O så här såg det ut när jag gick ut ! Det blev mer snö liggandes hela tiden ! Men det skall övergå i regn säger " de lärde " o det tror jag på ! Men undertecknad kommer ihåg en snöstorm vid påsk på Österlen ! En av dom ! Och jag erinrar mig ochså när jag vaknade upp i Tärnaby en midsommardag på slutet av 50-talet. Och såg att det blivit vitt på marken ! " Det är alltid dom som varit med om värre , när det sägs att det är värre än någonsin " Det gäller på alla plan !
             Plan ja, jag såg att det var billiga flygresor till Berlin ! Jag har bott i östra Berlin under en vecka ca när det var fotbolls-vm 2006 ! Det var inte alls dumt ! Det är fint med sådana minnen ochså ! O fantisera om nya i området ! Men..det kan gå fortare än ni tror ! Men inte en hel vecka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0