Amusing var ordet..

 Om jag väljer ett ord så är bl.a. roande ett bra ett ! Roande är ju mycket ett bättre an oroande ! Vi har inte ens facit för morgondagen !  Föredrar att " programmera in " t.ex. amusing i min hjärna ! Vad har vi nu för något som jag kommer att roa mig med i helgen? Att gå ut o motionera i det fina vädret, handla,  att titta på o sätta ihop lördagens V-75-system o följa slutkampen i Premier League ! Och vad kommer att hända på min långa motionsrunda idag o på söndag ? Lördagar motioneras det " i soffan " !
             V-75 går ju på Örebrotravet ! Men  kommer att se loppen på tv, som vanligt ! Men har varit på Örebrotravet för några år sen ! Jag och min svåger tyckte det var en trivsam bana !
            Premier Leauge ? Jaa, det lutar väl åt att Manchester City tar hem ligan !  Är väl bara 2 matcher kvar att spela ? Och vilka lag kommer att flyttas ner ? Och Arsenal lär nog bli 4 i ligan, som vanligt !
  Och så här såg det ut från balkongen när jag tog fotot för nån halvtimme sen ! En bra början på dan med sol i sinnet ! Trevlig helg men det kan ju hända något amusing som jag gör ett inlägg om ! Eller något som konstateras oavsett...! Det blir några djupsinnigheter till ! Kom jag att tänka på !
 
Trackback
RSS 2.0