Får många tankar när jag ser dagens vackra bild !

      Fotot taget på dagens runda ! Ett sånt här foto ger mig en härlig feeling ! Och denna viktiga symbol ritas på kuvert o annat när jag skickar brev t.ex. till mina barnbarn o dom som  hör där till !
            Och idag när jag gick min motionsrunda filosoferade jag över det här med o vara ödmjuk " även om grannen har det bättre " ! För mig är tankemässigt till stor del solen, mamma o mormor en mycket viktig del till att jag kan promenera omkring ! Med delar av den personlighet jag har ! Och hade inte solen funnits..då hade ingen i världen kunnat promenera omkring ! Rättvisa ja ! 7 miljarder människor ungefär finnes på jorden ! Den enda hundraprocentiga rättvisa hade väl varit om ingen sol funnits " för då hade alla haft det lika dant "  !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0