Försökte hitta något positivt om fosterlandet idag i massmedia !

 Hitta knappt nått ! " Är det inte grannens fel " så är det regeringens ! Massmedia o insändere trängs om negativiteterna ! Det är nästan som en " psykos " ! Skulle man tycka nått positivt om sitt fädernäsland så är man väl inte välkommen ! Rubrikerna på text-tv är genomskådbara liksom i övriga media !
              Jag påstår inte att en regering inte gör misstag , både egna o tillsammans ! Det gäller även dåvarande o nuvarande regeringar ! Det enda som behövs är kunskap i nuet liksom några decennier innan ! 
                  Men nått liknande som i massmedia nu, har jag aldrig upplevt ! Men innan valet 2010 var det nått liknande !  Men då pratades det om fel på båda sidor !
   Orättvisa bedömningar upprör mig ! Men som väl är har jag kunskap att genomskåda dom ! I rättvisans namn ! Med facit i hamn ! Om vad t.ex. en lågkonjunktur är ! Fotot taget 2007 ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0