Jaa, du milde tid...

 Vad skall vi oroa oss för i morgon arma folk eller nästa vecka ! Det är tur att jag valt att inte oroa mig för framtiden eller över det som varit har ! Vinner man läsare genom att ständigt komma med dessa löpsedlar !? Och att det nästa vecka kommer en med motsatt uppfattning ! Vinner man läsare  att på löpsedel nämna " så här blir vädret där du bor i juli " typ ! Är det bra för människor som är oroliga att bli ännu mer oroade för allt ! Den ena veckan skall det vara bra att t.ex. dricka vin nästa inte ! Den ena veckan skall det vara bra att äta smör, den andra inte ! Jag köper inga kvällsblaskor längre ! Men löpsedlarna är uppsatta så man inte kan undvika dom !
                            BU FÖR KVÄLLSBLASKORNA ! På nätet, en tidning, tittar jag på en rubrik på första sidan  uppradad bland inrikes, utrikes , kultur, debatt o så vidare ! Den lyder Goda nyheter ! Det kanske vore nått för det oroade folket att titta på ! Men det går väl inte hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0