Man gör sina fynd !

Vad dyker inte upp framför ögonen ! Något som jag har fina minnen ifrån ! Sommaren 1954 var jag på besök i Köln och här gick jag flera gånger bl.a runt Kölnerdomen ! Var även inne i kyrkan ! Som i stort sett sparats från de allierades bomber ! Men jag får fina vibbar när jag ser detta foto ! Man kan ju inte få allt här i livet ! Men visst hade det kunnats bo i Köln ! Med dom förutsättningar man har ! Med bl.a. namnet Bönner i släkten ! Och där bor folk fortfarande med det namnet ! Men ursprunget innan Maria Anna Bönner , mormors farmor, född 1826 ... ? Trots viss kontakt brevledes eller på facebook, inga ledtrådar ! Men dessa minnen kan ingen ta ifrån mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0