Allt ser ut som vanligt...

...och boule var lika kul att spela idag ! Inomhus ! Och  behöver ju inte ständigt visa foton som bekräftar " att jag lever som jag lär " ! Och tänk att få förlänga säsongen för boule inomhus ! 
         Idag har jag haft ett bra samtal med en av mina systrar i Hjo ! Har som sagt inte bott så nära dom sen det flyttades hemifrån omkring 1960 !
          Och som sagt man röstar på det partiet man tror på ! Har bara varit medlem i ett parti, nått några år efter 2006 sen inget men nu ett annat i Alliansen ! C ! Som väl förståtts ?
             Ingen sång i morgon men gnolar nu till musik sjungen av den grekiske sångaren Antonis Remos ! Det duger bra det ochså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0