Ja, det blir en radda foton igen !

 Idag gicks det norrut mot Kvarnbacken i  Askersund ! Är brantare än det ser ut tycker jag ! Och på vintern blir det mycket tefats -o skidåkning här ! Och naturen är även vacker snöbelagd ! 4 årstider ! Står vi inte ut med det ..?
 På väg bort från Kvarnbacken mot villaområde ! Efter att gått över en bro över riksväg 50 ! En bit längre fram !
                     Och innan dess paserades en liten bro över en bäck !
 Och här har jag passerat  villaområdet o är på väg mot hemmet söderut ! Efter att ha vikit av från öster !! 
           Dagens motionsrunda tog ca 1 timme ! Mest på asfalt ! O som sagt i god fart utan uppehåll ! Och 3 trappor togs i god fart innan min dörr till lägenheten öppnades ! Det är bara o tacka o ta emot som svågern Erland säger ! 
    Har många o tänka på ! Skulle jag ständigt oroa mig för dom så hade jag slagit knut på mig själv ! 
                O i kväll  skall jag träffa en av mina ledare ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0