Jaa, god eftermiddag !

 Joo då ! Visst blev det boule inomhus som sagt ! Vi var 9 st som spelade ! O regnet ! Vadå ! Och det här var väldigt roligt att spela ,ochså ! Kloten är naturligtvis inte av metall utan av läder ! Och svarta fanns ochså ! Bra när vi delade upp i lag ! Och som vanigt hade vi kaffe mellan spelen ! Men bara en av oss kom med på bild ! Och lite annorlunda teknik behövdes ! Och min aktivitet i morgon blir tillsammans med andra att sjunga Fredmans epistlar ! Av Bellman !
 Det är ju tur vi har ljuset ! Att luta oss emot ! Tycker jag ! 
           Härom dagen pratades ju om mjölk med svarta rubriker ! Efter en svensk undersökning ! I dag lästes på löpsedel , För lite sömn kan ge demens ! Och på den andra konkurentens stod det med svarta bokstäver , Bli kvitt nagelsvamp.  Vet inte om jag skall skratta eller gråta  ! Trygghetsnarkomaniserat land ! Inget får gå snett !  Alla ska ha det lika bra, inget får drabba oss  Jaa, i morgon får vi se vad vi skall akta oss för ! Med svarta bokstäver ! Nää, jag kan inte  komma på en försäkring mot döden , oväntad eller väntad ! Inte ens i Sverige !
          Vet ni vad skall göra ? Jo en datoriserad matematisk mapp som visar hur min framtid blir ! Kan man inte göra pengar på att göra sådana till hjälp för folk ?
             Jaa, kan man göra det ang. klimatet ! Så !
 Ikväll är det ju matcher i Champions League ! Intressantast Malmö ffs och Arsenals ! Kan se båda ! Så det blir till att zappa !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0