Blunda o peka ! :)

Jaa, idag går V-75 på Jägersro ! Och jag som spelat på V-75 sen min kompis Bengt lärt mig grunderna i spelet i början av 1980-talet , tycker att det är det roligaste av alla spel ,fortfarande !
Jaa, det är klart man drömmer om en storvinst ! Men får jag enstaka gång in nån tusenlapp så är jag nöjd ! Jodå, spelar några rader på lotto, onsdag som lördag ! En skall inte ge sig ! O nu gäller ju Bingolotto ochså, på söndagar ! Allt är efter resurserna !
Nu har jag ju kört med småsystem med olika spikar ett tag ! Men det gäller att variera sig efter nån tanke just i dag !
O helst bör man ju ha in spikarna ! Och ha helst 3 som går in ! För att få över till nån skräll, skrällar i andra lopp !
Jaaa, lycka till ! Ge inte upp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0