Ubåtsjakten fortsätter !

La mig 24 o vakna 07 ! Inget o klaga på ! Blir troligtvis motion idag ! Innan begivenheterna  sätter in ! Göra ett litet system , spikharry, till dagens x-tra V-75 ! Jaa, inte ens en femma fick jag in igår ! Men 3 på svågertipset som jag står för denna månad !
   Jaa, Arsenal fortsätter att " rädda sig " med oavgjort i Premier League ! Skadorna oroar ! O Örebro Hockey förlora hemma mot Leksand, svagt !
          Har följande att se fram emot idag på tv ! V-75 då och Bingolotto med Lotta Engberg ! Ingvar Oldsberg har 2 veckors semester !
               U-båtsjakten ! Enligt media ligger en skadad rysk u-båt på botten ! Hört besättningen tala ryska ! Då har ju besättningen avslöjat sig självt ! I desperation ? Och om den nu är skadad så får man ju försöka rädda besättningen ! Jaa, Nu har den ryska regimen inte gjort det lätt för sig ! Men vi avvaktar den slutliga lösningen !
                  Den här månaden efter valet ! För mig som påläst är det den rörigaste måndaden politiskt som jag kan erinra mig !  Med uselhetsförklaringar av riket mm ! Men genomskådbart av denna uselförklaring av ett land som klarat sig bättre i den ekonomiska krisen än många andra ! Uselhetsförklaringen av nuvarande  finansminister ! Garderar sig mot utopiska löften och kommande röra i statens finanser ! Genomskådbart ! Kunna skylla på föregående regering !
       Allka dessa väljarundersökningar ! Enl. dagens tappar S  26,6 % ! Och de 2 andra samarbetspartnerna MP och VP går  upp  istället ! Lika mycket tillsammans som S tapp !
            Bra rubrik i Svensk morgontidning SVD ! " Vem lurade skjortan av vem " !
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0