Det här med att vara född med halm i skorna !

       Är såå nöjd med mitt liv ! Det kan man väl ochså få påpeka även om det finns dom som har det " bättre eller sämre än mig "  ! Tänker inte bara då med dollar i huvet ! Vann dock 2 Sverigelotter på bingolotto ! Skrapas på lördag ! Då  har man "spel och dobbeldag" , alltid , nästan !
          I lördagskväll var jag och Torsten o Vivi-Ann på folkets hus och såg Askersunds manskör uppträda med Steevi Wonder låtar ! Välkända sådana ! Mycket bra, känner några där som sjunger med i SPF-kören som en annan ochså gör ! Jaa, dom behöver folk, hellst yngre ! Men jag verkar ochså vara välkommen ! Får fundera på det ! 
 Och igår , söndag motionerade man norr om stan ! Detta foto togs av den vackra lilla Gårdsjön ! 
         Vädret ja, vantarna åkte av ! Luften värmdes upp av solen i den nordliga vinden ! Nu sägs ju att soliga dagar komma skall ! Men över Balkan, Grekland sägs kall luft strömma ner !
        Min löpsedel ang. vädret i nuet lyder så här . Solen lyser , temperaturen stiger, vantar av ! 
 
         På nätet är bra att ha lite " försänkningar " följare ! Detta foto har jag fått från The cult cat, Marie Nassar ! En förmån att få ladda foton vidare vare sig det gäller egna , från Carpahtian Garden, Romania och The cult cat ! M.fl. Många djurfoton kommer från denna följare !
 
              Joo då varför skulle man  inte ut o motionera ! Vältränad som man är efter sina omständigheter ! Så om nån timme blir det av ! Utan stånk o stön ! Carpe o Crea Diem, med framtidstro ! Simrishamn ! Snart kommer jag dit ochså ! Så fort som tiden går !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0