Från min sida inga Vackra bilder ! Men många andra finns Världen runt !

   Vi  kan väl ta den här från Cryptinate , t.ex. Och var dom här fotona är ifrån förutom mina eller Carpahtian Gardens vet jag ej ! 
      Boulespelet ! 1-1 mellan herrar o damer ! Vädret ! Varmt i solen kyligt när det blev skugga ! Glömde o ta mobilen med mig ! Så inga egna foton ! 
  Det här fotot kan härledas , är delat från Photography ! Har ju en del följare på twitter som jag ochså följer ! Många med natur-o djurfoton ! Så dom har väl fått syn på mina egna då ?
 
  Jaa, nu är ju cykeln utplockad ! Och jag använder den i stan och för mindre sträckor ! Men till Tjälvesta ängar eller Katolska kyrkogården i Åmmeberg blir det ingen längre färd ännu ! Träden, naturen får klä sig i mer grönska !
 
 
 Har ju ett stort förråd av foton ! Så nu visar jag detta från en cykelrunda för 2 år sen ! Håll till godo !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0