Jaa, då även en runda idag ! Varför rubba på ett framgångsrikt koncept !

 
När boulebanan ligger detta lilla hus , som många stannar till vid ! 1776 drabbades Askersund av en våldsam brand ! 8-9 hus undkom ! Men det här lilla huset är det enda som återstår från denna tragedi för folket o stan ! Vilken fruktansvärd upplevelse o råka ut för nått sånt ! Utan brandbilar o med en massa träbostäder ! 
      Med dagens eländes letande o beskrivningar så har väl  folk svårt att förstå hur våra förfäder led o drabbades av allt möjligt ! Men det har inte jag iallafall !
 
Det här ju ett vanligt avfotograferat motiv från mina motionsrundor ! Men det kommer att visas fler ggr. Kan inte visas för mycket !
             En hel del prat med olika kändisar o okända ! O dom hade kul åt min löpsedel ang. vädret ! 
 Solen lyser, värmen stiger o vantarna åker av !
 
 
           Jaa då ! Fortsätter ladda ner foton från Carpahtian Garden , Romania ! Dom tittas ju på  bl.a liksom mina  enda ner i Indien o Kina t.ex. ! Enligt min statistik på bloggen ! Går hem även på andra media ! Sen vet man ju inte hur mycket mitt skrivande översätts i olika länder ! Tyskar tittar ochså ibland ! Kanske skriva lite på Engelska o Tyska ! Tyvärr glömt Franskan !
 
 
Det här fick jag samtidigt som det som ovan ! Så vackert ! Jaa, från Karpaterna !
 
               Inte någon sport i dag på Tv ! Örebro spelar ju mot Sundsvall hemma ! Men det har man inte resurser att se,  ! För dyrt för mig att ochså ha den kanalen via bredbandet ! Tur att dom inte har lagt rabarber på Engelska fotbollen o Champions League ochså ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0