Jaa, snart kommer storken !

           Jaa kul att kunna föra över foton från Nordens Ark ! Går lika lätt som att föra över foton från Carpahtian Garden , Romania ! Har inte besökt Nordens Ark ! Hoppas det blir nån gång ! Stöder den ju !
 Är så nöjd över att få gå på mitt livs stig ! Så länge det varar ! Utan att ha dåligt samvete för det ena eller andra ! Tycker inte om att vara självplågare ! Som människa har jag väl ochså gott o ont i mig ! Men som det  levs så överväger det goda i livet ! O i sinnet !
  Nu är våren kommen ! Hönsen har anlänt till hembygdsgården ! Välkomna pullorna ! Till dels barnens förnöjelse ! Och snart kommer nog både ankor, kaniner, får o getter ! O mer o mer besökare ! 
 Och med denna vackra bild från Carpahtian Garden , Romania så hälsar jag helgen välkommen med spänning, mys o pys ! Och som sagt ! På helgerna så slipper sociala media mig ! Är inte slav under dom , eller någon annan ! Som sagt ! trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0