Jaha minsann ! Good morning !

   Har haft en bra helg ! Vädret ? Vår kan man utropa om det är sol och lite blåst ! Jaa, inga egna foton ! Hållit mig till lägenheten ! Mycket sport på tv t.ex. Men om en timme , motion ! Jaa, skänker ju en summa, liten, till Nordens Ark varje år ! Och här har vi ett foto till, på en snöleopard ! Djur o narur ! Båda delarna ser jag ju på mina motionsrundor ! Mest fåglar ! Skall man se djur ! Skall man nog gå upp i ottan ! Dom finns i Askersunds skogar !
 
 Romania ja ! Carpahtian garden ! Får fina foton därifrån varje dag ! En gång tillhörde delar av Rumänien Romarriket ! Bra att veta ! Och idag gjorde undertecknad en test om vilken nationalitet man kunde tillhöra om man beskrev sig som människa ! Italienare blev det ! Jaa, med tanke på vad för gren av kristendomen Italien hör till så var det ju inte nån överraskning ! Man har ju på 40-talet tillsammans med mormor hört predikan på latin !  Vackra bilder ! Tänker på majoriteten i olika länder som " är lika goda som jag är " !
                Majoriteten MÄNSKLIGHET som " sköter sig i Världen " tycker jag är lika nödvändigt att skriva om ! Men det säljer ju inte lika mycket ! O nu blir det motion om en halvtimme ! Ca !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0