O tur hade jag ochså !

 
Jaa, för nån timme sen kom jag hem från pensionärsföreningens månadsmöte ! Med underhållning o allsång med 3 Gökar ! Äldre gentlemän som var duktiga o även drog roliga historier ! Efter det blev det kaffedrickning i goda vänners lag ! O när vi hade vårt lotteri vann en annan en trisslott ! Vem vet ? Nu är ju inte pengar allt, att få ha fått ha bra hälsa är mycket mera värt ! Och jaa, har ett väldigt intressant liv med Vackra bilder o Vackra bilder för ögonen o öronen ! Och den här livslinjen Från rötter till barnbarn ! Ingen dålig vandring man haft längs livets stig hittills ! Joo, jag åldras som alla andra ! Vadådå !
 
                        Joo då ! Även från The Cult Cat kan man få Vackra bilder naturbilder !
 
 Och den här är ochså från The Cult Cat ! Vem säger nej till sådana Vackra bilder !
         Nu skall jag gå o äta ! O senare se  den spännande matchen mellan Atletico-o Real-Madrid ! Om vem som tar hem en semifinalplats i Schampions League ! Finns mycket spännande här i livet .som man hat utbyte av ! Jaa, stuntals känner jag igen spänningen o nyfikenheten från min barndom ! När grodor fångades i farmors damm och när det åktes förbi ett läger, med Romer t.ex. Eller när jag gick med mormor i kyrkan i Stockholm o hon senare på dagen släppte mig iväg, alldeles själv till Skansen ! I 10-års-åldern ! Från Skeppargatan ! Nuet med olika minnen bl.a. , förgyller tillvaron ! Visst  har det hänt tråkiga saker ! Men det skall inte förta det övervägande positiva ! Det kan ni skriva upp !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0