Vackra bilder var det ja !

 
Jaa, tagna på cykelrunda ! Bl.a  längs Vättern i Askersund ! Bra fart på cyklandetoch stannat upp på strandpromenaden o pratat med min vän fysikern, som satt med  sin hund där han brukar ! ! Så stanna jag upp vid stranden ! På en hög plats där bord med bänk fanns ! Och tog 3 foton !
 
 
Här har vi nästa foto ! Och solen lyste idag från klarblå himmel ! Och värmen var inget o klaga på, inte från min sida iallafall ! Barometern har sjunkit lite idag ! Hoppas det inte är ett dåligt omen !
 
 
Och här har vi det 3 fotot från denna fantastiska utsikt ! Och Askersunds bebyggelse ligger bakom grönskan ! Inte så hemskt långt till t.ex. stadsparken ! 
 
 
 Jaa, och här satt jag på en bänk på kyrkogården, i närheten av hemmet, som man ofta går igenom Idag hade jag ju cykeln med mig ,som sagt ! Och tittar man från grusgången rätt framåt så ligger där en vacker asklund !
          Jaa, har aldrig mått dåligt av att besöka kyrkogårdar ! Dom tillhör ju ochså ens livslinje , på olika sätt !
 
 
Jaa, rakt framför här ligger asklunden! Bakom den stora  trädstammen kan man säga !  Klockstapel synes !
 
       Idag är det ju fredag ! Då håller jag ju helg från " datoriet " ! Men tittar på , väder , hästtips o nyheter o e-majl !  Trevlig helg önskas ! V-75 går på Åby ! En tipsvinst hade ju  passat  bra . Men sen har vi fotboll på Tv ! O om inte så länge börjar VM i friidrott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0