Jaa, det blåser i träa idag ochså !

Men som jag påpekat innan, delvis av eget kunnande innan tv-programmet angav de troligtvis 10 största katastroferna under jordens historia så tar jag inte båsandet så hårt om man tänker på hur bl.a mina förfäder haft det från syndaflod till tsunami. Och ingenting torde haft något med växthuseffekt att göra ! Så på stan blir det snart ! För inhandlande av bl.a. glödlampa ! Jaa, det här med glöd inombords o Island o Pompeiji ! Jaa, det här med empati över hur våra förfäder hade det från dagens tidpunkt o bakåt ! Via bl.a översvämningar o istider !
 
 
Och följande scenario mötte mig i går kväll ! När jag närmade mig porten till min o släktens kommande ? lägenhet ! Ja ingången är inte långt borta ! Inget dumt foto ! Det här med sol o ljus i tillvaron ! Vilket är viktigare än det oavsett godhet eller ondska eller stormar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0