Jodå som utlovat blev det julbord på hotell Svea ! Ordnat av SPF !

 
Foto taget via fönster på hotellet ! God julmat var det av traditionellt snitt ! Och den ende som jag  kände igen från fordom i Spfgänget var Harald Wall ! Och Harald kände igen mig ! 
    Och jag anmälde mig till en resa till Malmö i mars för att lyssna o se Wiener Sängerknaben ! Och sedan fick man kontakt med en man som sjöng i en liten sångkör ! Ej inom Spf ! Ringa honom efter helgerna !
         Och i kväll spelar ju Malmö mot Ral Madrid borta ! Målkalas ?
 
Här har vi ett foto av vackert snitt ! Jaa, fortsätter bl.a. sydväst vindarna i bl.a sydsverige så undrar man om man får se sådana här scenarior till jul 
 
 
Och dom som inte gillar snö o vinter kan ju trösta sig med denna bild o förbanna våra förfäder som inte stannade upp i Italien t.ex. ! Dass war alles für heute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0