Har ju ett gediget fotoalbum på user !

 Och det är lika roligt att titta på dessa foton med facit på som att följa siandet av vädret i framtiden ! Även facit får man  på bild man taget samma dag ! När man har tagit den !
              Det här fotot är taget från balkongen den 2/3 2008 ! Som sagt , vintern räknas till 15 mars enl. definition där jag bor t.ex. !
          Och när jag senare idag levererar foton från idag efter motionen som påbörjats idag så har man ju facit på dom ochså !  Men sen, har man inte facit på nått , inte ens för timmen eller morgondagen !
         Idag tänker jag ochså på motionsrundan hämta v-75 program på lördagens finaler på Solvalla ! Spännande att gå igenom, se om man kan få nån givande idé !
              Att filosofera på det man har facit på o framtiden är ganska kul ! Om man inte hänfaller till grubblerier o svarta tankar ! Men jag stödjer mig på min en av mina teser , fötterna på jorden o armarna mot himlen !
            Igår blev ju herrarnas super-g inställt i Colorado, Vale, Beaver Creek ! Kung Bore visade att han finns till ! Bra , han behövs för jämvikten i klimatet ! Hur skulle Jorden klara sig om det bara var varmt o grönt året om ? O vita sandstränder o gröna palmer var man än såg ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0